Кошик
18 відгуків
+380
44
391-68-74
багатоканальний
+380
44
331-68-74
багатоканальний
+380
96
252-50-57
багатоканальний
Україна Київ вул. Полковника Шутова, 9А, офіс 119
Графік роботи

Поширені питання

2. Пристрій не реєструється в мережі.

·         Переконайтеся, що на SIM-карті вимкнений запит PIN-коду.

·         Переконайтеся, що у місці встановлення пристрою є GSM-сигнал.

·         Переконайтеся, що SIM-карта щільно сидить у SIM-холдері.

·         Переконайтеся, що ця ж SIM-карта в телефоні успішно реєструється і здійснює дзвінки/надсилає SMS-повідомлення/активований GPRS.

·         Переконайтеся, що пристрій живиться від джерела живлення, яке відповідає вимогам, зазначеним в інструкції з експлуатації.

1. Пристрій не виконує SMS-команди/не змінює налаштування.

·         Перевірте, чи зареєструвалась SIM-карта в мережі. Зателефонуйте на пристрій, він має бути у зоні дії (пристрій піднімає слухавку, або йдуть довгі гудки, або пристрій «відбиває» дзвінок). Якщо ні, див.п.2

·         Переконайтесь, що SMS-повідомлення доставляються до пристрою. Для цього на телефоні повинен бути ввімкнений звіт про доставку SMS-повідомлень.

·         Якщо доставляються - переконайтеся в тому, що SMS-команда має правильний формат, як зазначено в інструкції з експлуатації пристрою.

·         Переконайтеся в тому, що версія прошивки пристрою збігається з інструкцією, яку Ви використовуєте.

·         Якщо не доставляються - переконайтеся, що SMS-пам'ять на SIM-карті порожня. Для цього вимкніть живлення пристрою, витягніть SIM-карту з пристрою і вставте в мобільний телефон. На SIM-карті не повинно бути збережених SMS-повідомлень.

3. Пристрій не надсилає SMS-повідомлення/не дзвонить.

·         Перевірте наявність грошових коштів, достатніх для надання оператором вищевказаних сервісів, на SIM-карті.

·         Зателефонувавши з цієї SIM-карти в Call-центр оператора мобільного зв'язку, переконайтеся, що такі сервіси, як голосовий дзвінок, SMS, GPRS активовані, а також що SIM-карту можна використовувати НЕ в мобільному телефоні.

·         Переконайтеся, що світлодіод на платі показує, що пристрій в мережі (див. опис в інструкції).

·         Переконайтеся, що в налаштуваннях пристрою ввімкнені відповідні сповіщення.

4. Сирена постійно ввімкнена/не вмикається.

·         Переконайтеся, що сирена підключена точно за схемою, зазначеною в інструкції з експлуатації.

·         Перевірте налаштування роботи виходу сирени.

6. Чому в інструкції відсутня деяка інформація про підключення або налаштування?

·         Переконайтеся, що Ви використовуєте повну інструкцію з експлуатації останньої версії, а не «швидкий старт». Повну інструкцію з експлуатації Ви можете завантажитити на сайті у розділі «Інструкції та ПЗ» відповідного пристрою.

·         Якщо ж Ви використовуєте повну інструкцію з експлуатації, тоді, швидше за все, SMS-команди для потрібного Вам налаштування просто не існує, а налаштування Ви можете зробити тільки через конфігуратор останньої версії (актуально для пристроїв з конфігуратором).

8. Куди і як надсилати вироби на діагностику/перепрошивку/ремонт?

·         Ви можете знайти актуальні реквізити для надсилання за посиланням посиланням.

·         Прикладіть до посилки записку з детальним описом проблеми.

9. Де я можу завантажити інструкції до пристроїв?

·         Завантажити інструкції як до серійних, так і до знятих з виробництва пристроїв Ви можете знайти на сайті, на сторінці відповідного пристрою.

10. Відсутнє сповіщення про зникнення 220В.

·         Переконайтеся, що пристрій надсилає SMS-повідомлення (див. п.3).

·         Переконайтеся, що Ви правильно задали порогове значення (якщо на пристрої поріг можна змінювати).

·         Зверніть увагу, що при резервуванні живлення безпосередньо на блоці живлення, визначення 220В буде працювати коректно тільки БЕЗ стабілізації напруги.

11. Плата/щось на платі нагрівається.

·         Надсилайте на діагностику. Актуальні реквізити для надсилання можна знайти на сайті тут.

12. Куди підключати мікрофон?

·         Консультацій та роз'яснень щодо підключення мікрофона і роботи пристроїв з мікрофоном ми не надаємо.

13. Не працює якийсь із сервісів (SMS, дзвінки, GPRS)

·         Прочитайте пункти 1, 2 і 3. Якщо не допомогло - спробуйте використовувати SIM-карту іншого оператора мобільного зв'язку.

15. Який мені прописувати APN?

·         Коректний APN для вашої SIM-карти Ви можете дізнатися у Вашого оператора мобільного зв'язку.

16. На яку відстань можна винести зчитувач/термодатчики/клавіатуру?

·         Термодатчики DS1820 (DS18B20, DS18S20) і DS1821 можна винести на відстань до 20 метрів. Зчитувач ключів IButton можна винести на 1 метр без резистивної підтяжки і до 20 метрів з резистивною підтяжкою (див. схему). Рекомендується використовувати виту пару 5 категорії.

17. Пристрій в мережі, але не відповідає на дзвінки і не виконує SMS-команди.

·         Переконайтеся, що номер телефону, з якого Ви телефонуєте на пристрій або відправляєте повідомлення, прописаний у пристрої, як Господар.

·         Переконайтеся, що в пристрої не ввімкнена заборона на керування з чужих номерів.

·         Переконайтеся, що на SIM-карті Вашого пристрою вимкнені SIM-меню (зателефонуйте до оператора з цієї SIM-карти та уточніть).

14. Я б додав/мені необхідний такий-то функціонал/мені потрібен проект під замовлення. Що мені робити?

·         Опишіть Вашу задачу в листі на пошту project@oko.org.ua

7. Я не розумію, як це налаштовувати/встановлювати.

·         Можливо, Вам варто скористатися послугами інсталятора.

5. Де мені взяти коди ключів iButton/температурних датчиків DS1820/радіодатчиків і брелоків для запису їх у конфігураторі?

·         Зверніть увагу, що за інструкцією температурні датчики, радіодатчики/брелоки і ключі iButton прописуються шляхом почергового фізичного підключення/спрацьовування у режимі програмування (процедура описана в розділі «Налаштування» в інструкції з експлуатації).